Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej

Nasza hurtownia otwarta jest na współpracę dropshippingową

Poniżej znajdą się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytanie

1.) W jaki sposób mogę skorzystać z usługi dropshipping?

Należy zarejestrować się na naszej stronie internetowej www.regnum.pl i poprzez stronę składać zamówienia, gdzie przy zatwierdzeniu zamówienia należy podać adres, w który ma zostać dostarczony produkt.

2.)    Czy można korzystać ze zdjęć i opisów zamieszczonych na stronie www.regnum.pl?

Tak, można korzystać ze zdjęć zamieszczonych na naszej stronie internetowej oraz opisów "krótkich". Informacje te znajdują się również w pliku .xml

3.) Czy udostępniają Państwo pliki .xml?

Tak, na życzenie klienta wysyłamy plik .xml, w którym znajdują się między innymi takie informacje jak: Indeks2, Nazwa, Krótki opis, Kod Ean, Cena netto/brutto, ilość (ograniczona do 20szt.), link do zdjęć. 

4.) Jaki jest czas realizacji wysyłki?

Czas realizacji zazwyczaj, to ten sam dzień roboczy, jeśli zamówienie zostanie złożone do 13.00.

5.) czy przyjmowane są zwroty z zamówień dropshippingowych?

Tak przyjmujemy zwroty na zamówienia droppshipingowe. Należy taki zwrot do nas zgłosić do 2 tygodnie od wysyłki do klienta, a towar musi do nas wrócić w stanie nienaruszonym, w oryginalnym pudełku, jeśli produkt takie posiada.

Aby zgłosić zwrot, uszkodzenie produktu należy wypełnić formularz:  Formularz reklamacyjny/odstąpienie od umowy

Jeśli chcą Państwo dokonać zwrotu od klientów, należy napisać do nas maila w tej sprawie (z numerem faktury,zamówienia z którego będzie pochodził zwrot).

6.) Czy obsługują Państwo wysyłki poprzez innych kurierów?

Współpracujemy obecnie z Fedex, ale na Państwa życzenie, przygotowywujemy przesyłki do odbioru przez Państwa kurierów. Przed wezwaniem kuriera, należy potwierdzić czy zamówienie zostało już przygotowane.

7.) Z jakim firm kurierskich wysyłają Państwo produkty? Czy są inne formy dostawy jak np. paczkomaty?

Korzystamy z firmy Fedex. Mogą Państwo również skorzystać ze swojego kuriera, a wszelkie reklamacje kierują już bezpośrednio do swojego kuriera.

W chwili obecnej nie obsługujemy paczkomatów. Zdarza się, że nasi klienci wysyłają swojego kuirera-Inpost.

8.) Czy obsługują Państwo wysyłki pobraniowe?

Tak

9.) Jak są rozliczane przesyłki pobraniowe i w jakim czasie?

Tak. Jak najbardziej jest możliwa wysyłka za pobraniem. Pobranie wysyłane jest bezpośrednio przez Fedex - zazwyczaj wypłata jest w przeciągu 10dni.

10. Czy jest dodatkowy koszt w modelu dropshipping?

Każda przesyłka poniżej 300zł netto (wartość faktury) traktowana jest u nas jak dropshipping i do takiej faktury doliczane jest 5zł netto.

11. Jak są wystawiane dokumenty? Czy 1 zamówienie = 1 FV czy zbiorczo?

Na początku współpracy wystawiamy faktury pojedynczo. W miarę jak zamówień będzie więcej, możemy wystawiać 1 fakturę zbiorczą na tydzień, ale i tak należy dokonać przedpłaty na poczet faktury.

12. Do której godziny trzeba puścić zamówienie, aby jeszcze dziś zostało wysłane?

Najlepiej do 13.00

13.) Czy wysyłacie za granicę?

Obecnie nie prowadzimy sprzedaży dropshipping poza granice Polski, jednak wysyłka taka jest możliwość za pośrednictwem Państwa kuriera.

14.) Czy mogę sprzedawać tylko na Allegro i korzystać z usługi dropshipping?

Aby stać się sprzedawcą na Allegro z naszymi produktami, należy posiadać produkty na stanie. Nie będziemy obsługiwać zamówień z Allegro.