Zarządzaj wygodnie sprzedażą w modelu dropshipping i zleć nam wysyłkę zamówień. Ty sprzedajesz, a my dostarczamy towar bezpośrednio do klienta. Łatwo i bez dużych kosztów poszerzysz ofertę swoich produktów o nasze marki.
ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY
Do kogo skierowana jest nasza oferta współpracy hurtowej lub w modelu dropshippingu?
· tradycyjne sklepy stacjonarne
· sklepy internetowe
Jak rozpocząć współpracę?
W pierwszym kroku załóż konto rejestrując się w naszym systemie na www.Regnum.pl, a w kolejnym kroku przyślij e-mail na adres: info@regnum.pl z informacją jakie marki produktów chcesz umieścić w swojej ofercie oraz którym modelem współpracy jesteś zainteresowany: zakupy hurtowe czy dropshipping (w tym przypadku podaj adres strony, do którego będą podłączone pliki .xml).
W jaki sposób mogę skorzystać z usługi dropshipping?
Należy zarejestrować się na naszej stronie internetowej regnum.pl i poprzez stronę składać zamówienia, gdzie przy zatwierdzeniu zamówienia należy w uwagach podać adres, na który ma zostać dostarczony produkt.
Czy udostępniają Państwo pliki .xml?
Tak, na życzenie klienta wysyłamy plik .xml, w którym znajdują się między innymi takie informacje jak: Indeks2, Nazwa, Krótki opis, Kod Ean, Cena netto/brutto, ilość (ograniczona do 20szt.), link do zdjęć.
Czy współpracują Państwo z innymi platformami typu Redcart i Skyshop?
Tak. Udostępniamy również plik dla takich typu platform. Prosimy napisać do jakiej platformy Państwo potrzebują, a przygotujemy dedykowany plik.
Obecnie na tego typu platformach znajdują się linki przykładowe z ograniczeniami (np. stan wszystkich produktów jest ograniczony do 1szt.)
Czy mogę sprzedawać Państwa asortyment z usługą dropshipping poprzez Allegro.pl?
Nie. Nie obsługujemy dropshippingu z zamówień poprzez Allegro. Aby sprzedawać produkty na Allegro, należy je fizycznie posiadać.
W jaki sposób mogę dodać produkty, opisy i zdjęcia w moim sklepie?
Pomożemy w szybki i łatwy sposób dodać produkty do Twojej oferty. Może to być import za pomocą pliku xml lub korzystając z możliwości zewnętrznych platform integrujących hurtownie ze sklepami.
Jak odbywa się aktualizacja dostępnych ilości produktów oraz ich cen?
Co 5godzin generujemy uproszczony plik xml, w którym są informacje na temat dostępności i ceny produktów. Twój system lub sklep będzie pobierał taki plik i automatycznie aktualizował te informacje.
Czy jest dodatkowy koszt w modelu dropshipping?
Każda przesyłka poniżej 300zł netto (wartość faktury) traktowana jest u nas jak dropshipping i do takiej faktury doliczane jest 6,50zł netto.
Jak są wystawiane dokumenty? Czy 1 zamówienie = 1 FV czy zbiorczo?
Na początku współpracy wystawiamy faktury pojedynczo. W miarę jak zamówień będzie więcej, możemy wystawiać 1 fakturę zbiorczą na tydzień, ale i tak należy dokonać przedpłaty na poczet faktury.
Do której godziny trzeba złożyć zamówienie, aby jeszcze tego samego dnia zostało wysłane?
Najlepiej do 12.00.
Czy realizujecie dostawy dropshipping również poza granicę Polski?
Jest taka możliwość. Prosimy o zgłoszenie nam chęci dostaw do innych krajów.
LOGISTYKA
Jak szybko zamówienie będzie zrealizowane?
Czas realizacji zamówienia to zazwyczaj ten sam dzień roboczy, jeśli zamówienie zostanie złożone do 12.00.. W niektórych przypadkach, kiedy zamówienie składa się z kilku lub kilkunastu produktów, które dział logistyki musi skompletować, czas wysyłki może wydłużyć się maksymalnie do 48 godzin.
Z jakim firm kurierskich wysyłają Państwo produkty? Czy są inne formy dostawy jak np. paczkomaty?
Współpracujemy obecnie z Inpost, ale na Państwa życzenie, przygotowujemy przesyłki do odbioru przez Państwa kurierów, ale wszelkie reklamacje kierują już Państwo bezpośrednio do swojego kuriera. Przed wezwaniem kuriera, należy potwierdzić czy zamówienie zostało już przygotowane. Można skorzystać z opcji Paczkomatu pod warunkiem wysłania do nas etykiety na paczkę. (Uwaga:Jeśli wyślesz do nas zlecenie wysyłki wybranym przez Ciebie kurierem do paczkomatu, robisz to na swoją odpowiedzialność, licząc się z ewentualnymi dopłatami, jeżeli paczka nie będzie się mieściła w paczkomacie.)
Posiadam umowę z firmą kurierską. Czy mogę zlecić odebranie przesyłki z waszego magazynu?
Złóż zamówienie i wyślij e-mailem list przewozowy. Przygotowana paczka z naklejonym listem przewozowym będzie czekać na kuriera.
Czy obsługują Państwo wysyłki pobraniowe?
Tak. Jak najbardziej jest możliwa wysyłka za pobraniem.
Jak będę składać zamówienia?
Swoje zamówienia należy wprowadzić do formularza na stronie sklepu. Proces jest szybki i łatwy. Wybrane produkty dodajesz do koszyka. Następnie wybierasz w koszyku opcje dostawy i płatności. W uwagach wpisujesz adres dostawy do swojego klienta i zamówienie automatycznie trafia do realizacji.
Czy spakujecie do paczki paragon lub fakturę dla mojego klienta?
Złóż zamówienie i wyślij e-mailem to co ma być dołączone do przesyłki. Wydrukujemy i spakujemy.
Jak zabezpieczacie produkty do wysyłki?
Produkty pakowane są z najwyższą starannością. Nie oszczędzamy na foliach bąbelkowych, kartonach, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Staramy się, aby dotarł do Państwa bezpiecznie.
REKLAMACJE I ZWROTY
Reklamacje od klientów. Jakie są procedury?
W przypadku reklamacji należy przesłać do nas wypełniony formularz reklamacyjny oraz dostarczyć reklamowany produkt do naszego magazynu. Po naprawie lub wymianie produktu na nowy, odeślemy paczkę na nasz koszt, pod wskazany klienta adres, na terenie naszego kraju.
Czy przyjmowane są zwroty z zamówień dropshippingowych?
Tak, przyjmujemy. Należy taki zwrot do nas zgłosić do 2 tygodni od wysyłki do klienta, a towar musi do nas wrócić w stanie nienaruszonym, w oryginalnym pudełku, jeśli produkt takie posiada. Zgłaszając zwrot lub uszkodzenie produktu należy wypełnić formularz: Formularz reklamacyjny/odstąpienie od umowy. Jeśli chcą Państwo dokonać zwrotu od klientów, należy napisać do nas maila w tej sprawie (z numerem faktury, zamówienia, z którego będzie pochodził zwrot).